Welcome to My Web Page!

HAPPY EASTER TO EVERYONE!

21.07.2010

Salutare Tuturor!

Bun Venit Tuturor pe Pagina Oficiala al Bloggului lui MettyStar.Aici imi voi povesti toate impresiile mele pe care le traiesc zi cu zi,la fel ca tine!Abia astept sa-mi descarc sufletul cuiva in care stiu ca am foarte mare incredere!Sper sa nu va plictisesc pe nici unul dintre voi si sa ne distram impreuna cat incape!!!impreuna cu voi vom vorbi despre tot ce-ti intra in cap si-ti voi povesti ,,noutatile,, mele de zi cu zi.Va rog sa nu va suparati ca nu voi scrie zilnic(intelegeti si voi cum e,este vara si fiecare are cate o vacanta,indelungata sau mai putin indelungata,dar in cazul meu aceasta vacanta la Oceanul Atlantic va dura tocmai 1LUNA!!!Dar cred si eu ca exista niste sali de internet si in Portugalia,chiar daca posibil ca nu le voi vizita prea des din cauza ca trebuie mereu sa fim sanatosi sa sa stam la computer maxim 2 ore(asa spun si medicii si eu) )Aici va puteti poata si opiniile voastre si vom putea disuta impreuna despre viata noastra de zi cu zi!Si va rog,nu ve speriata ca am numai 12 ani(scuza-ti,dar in date personale sunt inscrisa pe anul 1995),eu sunt o fata dupa cum cred inteligenta care poate face fata oricarei provocari!!!Ne vedem mai tarziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu