Welcome to My Web Page!

HAPPY EASTER TO EVERYONE!

04.09.2010

Salut!M-am intors din Portugal!Partea 1







Salut in sfarsit m-am intors din Portugal!As vrea sa va spun ca a fost o vacanta absolut minunata!!!dar,defapt m-am intors nu azi si nici ieri,ci tocmai pe 26 august!Scuze,nu am pre avut timp sa scriu un nou update despre tot,pentru ca.....um....nu am AVUT TIMP!Dar,uite acum am in sfarsit timp sa scriu si sa povestesc despre cele intamplate!!!M-am aflat in Portugalia,in sudul portugaliei,Alvarve.Dar am stat intrun orasel numit Portimao!!!!Timp de tocmai 1 luna si o saptama!Vreau sa spun ca a fost o vacanta absolut minunata!Am stat in primul rand intr-o casa de 3 etaje cu piscina!la matusa mea,impreuna cu parintii si o prietena a mamei.numai ca mama a plecat pente 2 saptamani,iar eu cu matusa si tatal meu am stat in continuare!In aceasta casa se aflau multi turisti numai din Germania!Ir o familia a stat in vacanta timp de 1 LUNA!!!Si...am avut posibilitatea sa invat si putina germana!Cu mama copiilor,Sandra vorbeam in engleza,iar cu copii mai putin puteam vorbi,nu prea cunosteau engleza...Am vizitat oceanul Atlantic,si a fost SUPERRRRRR!!!!!in fiecare zi plecam la ocean,iar in primele 2 saptami de 2 ori pe zi!!!!Cateva fotografii mai sus...Ok..partea urmatoare a calatoriiei mele,mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu